FAQ - Vraag en antwoord

Wie kan mijn persoonsinformatie zien?

Geregistreerde gebruikers kunnen persoonlijke informatie inzien. Dit zijn professionals binnen het sociaal domein. Je beheert de informatie zelf en bepaalt dan ook zelf wat wel en niet zichtbaar is. De informatie wordt niet gedeeld met derden.

Is mijn informatie veilig?

Ja, persoonsinformatie en aanvullende organisatie informatie is alleen toegankelijk voor geregistreerde gebruikers. Daarnaast draait de website op een HTTPS verbinding. HTTPS wordt veelal gebruikt bij betalingstransacties per creditcard of bij internetbankieren en bij uitwisseling of verzending en opslag van privacy-gevoelige informatie zoals naam, adres, geboortedatum en andere persoonsgegevens.

Mijn organisatie is wel zichtbaar, maar doet niet mee. Hoe kan dat?

De website bestaat uit een vrij toegankelijk deel (organisatie, telefoon, e-mail) en een afgeschermd deel dat alleen toegankelijk is voor geregistreerde professionals.

Ik ben professional. Waarom heb ik geen toegang tot het systeem?

Je organisatie heeft zich (nog) niet aangesloten bij GezondGO.nl. Geef dit intern aan. Je organisatie moet zich eenmalig melden en registreren als gebruiker. Vanaf dat moment kan de organisatie gebruikers/professionals toevoegen.

Ik heb een andere vraag. Waar kan ik deze stellen?

Ga naar het contactformulier, stel je vraag en er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.